Genrep

Hello gorgeus!
Ännu en skoldag över, men dagen fortsätter från klockan 18.30 till klockan 21 ungefär, vi ska nämligen ha konsert i skolan eftersom jag går i musikklass.
Vi har haft genrep i 2 ½ timmar, när jag kom hem pluggade jag lite NO och nu har jag precis tvättat håret. Ska sminka mig, plugga lite till, läsa bloggar och äta "middag" (en macka eller frukt) innan jag drar iväg. Får se om jag hinner blogga senare, men jag tror inte det pga att DH börjar dirket efter konserten. Vi ses i alla fall imorgon. Puss och kram!

P.S; Jag spelar skol-dm imorgon i fotboll, vill du vara vänlig och ge mig en lyckospark?

Åsikter
erika

Du kan få en lyckospark av mig imorrn om du vill, :-)

Och jag längtar verkligen (inte) till ikväll! Haha, vi ses då. Puss sötnos (-: <3

2009-05-05 @ 16:54:02
Victoria

LYCKOSPARK! haha, du kan får den på riktigt ikväll ;)

Jag håller med erika längtar inte till ikväll... :/

PUSSSSSSSS PÅ DAJ

2009-05-05 @ 17:39:46
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback