Hemma hos moster

Hej bloggen!
Jag sitter vid Bellas snygga MacBook, vi sitter och kollar på humorgalan, käkar godis och en nybadad Ivve kryper fram och tillbaka på mattan för att stänga av tv:n, hehe. 
Dagen har varit hur mysig som helst, jättefint väder hela dagen. Vi har kollat på alla fina djuren, fikat, pratat och tagit massa kort. Har ju inte bilderna på den här datorn, men imorgon får ni se bilder som jag har tagit idag. Vad har ni gjort idag? Visst har vädret varit härligt?

Åsikter
Victoria

Jag har ätit lunch och glass ute i solen med m&m och sen solat och sprungit/tränat. :)

Jättehärlig dag! :D

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS KRAM

2009-05-01 @ 20:25:29
URL: http://detailz.blogg.se/
Anonym

eller hur! den rosa :)



detsamma!

2009-05-02 @ 19:38:20
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback