Nedräkning till sommarlovet

Vicke har precis gått hem. Hon berättade om sin Kina-resa och så tog vi lite bilder. Är hur trött som helst, orkar inte göra någonting känns det som. I alla fall, ikväll ska jag kolla på musikal som niorna har gjort (bl.a syster). Efter det skulle det tydligen bli "mingel"...


Vicke på studsmattan förra sommaren (ja, det regnade).

Nedräkning till sommarlovet. Håll ut nu, det är bara någon vecka kvar. Jag kommer skriva i bloggen varje dag hur många dagar det är kvar till avslutningen. Kanske det går snabbare då? Eller inte, tvärtom...

(16 dagar kvar till sommarlov)

Åsikter
erika

Då får du se ju se niornas musikal två ggr på raken! <3 :-)

<3 Älskar dig

2009-05-27 @ 20:31:39
URL: http://eejrika.blogg.se/
tjej från finland

Haha, sommarlovet i Finland slutar nu på Lördag! :PP

2009-05-27 @ 21:38:39
tjej från finland

Haha, sommarlovet i Finland slutar nu på Lördag! :PP

2009-05-27 @ 21:38:56
Victoria

Hihi, tack för en mysig dag! ;)



(wuuääh! Jag kan inte på tisdag eller onsdag, jag är i Göteborg då!!! :'( Ni får ha det så roligt utan mig....)

2009-05-27 @ 22:33:27
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback