Wednesday

Hej!
Det har varit en riktig fotbollsdag för mig idag. Vi spelade match klockan 10-11, som tyvärr inte gick något vidare. Motståndarlaget spelade faktiskt riktigt fult, de var även fotbollsklass och spelar tillsammans i "vanligt" fotbollslag (inte bara i skolan), men de fick 3 gula kort som belöning. Jag tycker vårt lag spelade riktigt bra för att spela första gången tillsammans.
På idrotten var det fotboll igen, som gick bättre. Väldigt roligt och varmt eftersom solen stekte som bara den just vid den tiden (nu är det regnigt och grått).
Har läst igenom några sidor till NO-provet. Det är framflyttat tills imorgon, så jag hoppas jag får lite hjälp av pappa med det jag inte förstår.
Har ni haft en bra dag? :)


Jag och bästa Erika påväg till matchen.

Åsikter
erika

Motståndarlaget fick två och vi fick ett ett gult kort! Haha aja, dom spelade riktigt fult .. & dumt. Bra spelat iallafall! :-) <3

2009-05-06 @ 16:06:15
URL: http://eejrika.blogg.se/
erika

Vad fin man kan bli på bild .. Inte :-D <3

Du är grymt söt! Älskar dig! <3

2009-05-06 @ 16:32:24
URL: http://eejrika.blogg.se/
Victoria

SV: Tackar, jag tyckte det passade... ;) <3

2009-05-06 @ 16:42:12
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback