You asking, I answer

Det allra bästa du vet?
Att känna lycka, frihet, vänskap och kärlek. Jag älskar även att resa utomlands, umgås med min familj, ha myskväll med tjejkompisarna och bara ta det lugnt.

Det värsta du vet?
Hm... Att vara sjuk, personer som är falska och oartiga och att inte få den sömn jag behöver (hehe).

Bästa ämnet i skolan?
Det ligger mellan idrott och drama. Jag älskar både att träna och att spela teater. Så det är nog båda!

Bästa läraren?
Min musiklärare Mary, helt klart. Hon lär ut så himla bra och är otroligt duktig på musik.

Favoritaffär (inte bara kläder, utan rent allmänt)?
Jag har alldeles för många favoritaffärer. Men kläd- och skomässigt är det Zara, Vagabond, MQ och U-turn bland annat.

Favorit i IDOL hittills?
Jag är inte sådär jätteinsatt i Idol än, eller jag kommer i alla fall inte ihåg namnen. Daniella, Mariette och han med de coola glasögonen var bra i alla fall (resten minns jag inte).

Bästa vinnarlåten i IDOL under alla år som gått?
Som sagt, jag är inte insatt så mycket i detta program, även om jag alltid kollar på det. Minns inte en enda vinnarlåt just nu, så tyvärr har jag inte något svar på denna fråga.

Vad vill du bli när du blir stor?
Åh så svårt. Jag har faktiskt ingen aning. Det skulle vara grymt coolt att vara en känd klädstylist eller designer, men det är bara en dröm.

Favoritplagg i garderoben?
Mina Dr Denim-jeans som jag har haft några år, väldigt många tröjor, mina leggings med dragkedja upp till knäna och min mysiga färgglada kofta från H&M.

Anledningen till varför du bloggar?
Anledningen till varför jag började blogga var för att det var en uppgift på datalektionen i 6:an att skapa en blogg, sen dess har jag verkligen tyckt om att blogga. Att visa upp min stil och att skriva av mig är min grej liksom.

Film du alltid gråter till?
Det var en rolig fråga eftersom jag att jag absolut verkligen inte kan gråta till filmer. Det skulle vara ett "mirakel" om jag någonsin grät till en film.

Tre egenskaper som beskriver dig bäst?
Det kan nog egentligen inte jag säga, utan de som känner mig. Men ungefär såhär: Att jag ger alla/de flesta en andra chans, att jag gillar att visa upp mig och min stil och att jag uppskattar allt jag får (kärlek som kläder).

Dina absoluta favoritintressen?
Att shoppa, vara med vänner och att träna.

Din favoritfärg?
Jag har faktiskt ingen. Men lila, grått och blått är ofta snyggt (beroende på var det används).

Ditt favorit "Vicke-och-Julia skämt/språk"?
Haha! Alla, men de gamla är ju för roliga att "titta tillbaka på". Som till exempel när man petar på någon och den somnar (jag vet, jag och Victoria har helt klart knäppast humor).

Drömresa?
Min drömresa, att åka till New York, har gått i uppfyllelse! I november åker jag. Sen vill jag också besöka London igen, har varit där en gång förutom och jag är totalkär i den underbara staden alltså. Paris också, såklart!

En grej du måste ha gjort innan livet är slut?
Åkt på värsta lyxresan med någon/några jag verkligen tycker om. Skämma bort mig själv överdrivet mycket och slösa hur mycket pengar som helst, hihi.

Hur lång är du och hur mycket väger du?
Jag är ungefär 168 cm. Vad jag väger är en ointressant fråga tycker jag.

Kan du göra ett klipp där du pratar, vill nämligen veta hur din röst låter!
Jag har försökt göra videoinlägg, men tyvärr så är det något knas med mina datorinställningar så det går inte att visa videoklipp.

Kan du lägga upp en bild på vad du äter till frukost?
Det är kanske inte så himla intressant, eftersom jag oftast inte äter frukost. Det är inte för att jag inte hinner eller någon annan anledning, men jag är helt enkelt inte hungrig på morgnarna och har svårt att få i mig någonting då. Men jag tränar på att äta frukost varje dag, och just nu brukar jag dricka drickyoghurt för att "mjuka upp".

Hur mycket gillar du skolan på en skala 1-10 om 10 är det bästa? Svara ärligt!
Det är svårt faktiskt. Ibland kan jag avsky skolan pga att det under vissa perioder är otroligt mycket läxor, plugg och prov. Men i övrigt tycker jag faktiskt om skolan ganska mycket. Jag gillar att lära mig nya saker, även om koncentrationen alltid måste vara på topp. En 7:a kanske.

Hoppas ni blev nöjda med svaren. Nu ska jag göra i ordning mig för natten. Sov gott bloggen!


Åsikter
jenni

hahha visst är det ;)

a detsamma :)

2009-09-13 @ 20:22:56
URL: http://jjenniih.blogg.se/
LIENE

kul att läsa frågestunden:)



sv: armbanden kommer från lettland och en kom från åhlens, dom är ganska gamla.

2009-09-13 @ 21:09:09
URL: http://lienes.blogg.se/
Jossi

Sv; Okej, vad kul :D

2009-09-13 @ 21:55:08
URL: http://jossisplace.blogg.se/
AMANDA - ♥ Kläder och skoj

ja du är så duktig så :) så klart du får det. heheheh godnatt

2009-09-13 @ 21:55:18
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Anonym

hoppas din söndagskväll varit bra.

2009-09-13 @ 22:51:19
URL: http://fourpieces.blogg.se/
Isolina

Holyshit - gick från nästintill platinablond till brunett, men fan vad bra det kändes ;) <3

2009-09-13 @ 23:32:24
URL: http://icho.webblogg.se/
Leila

roliga frågor och svar! :)



reply:

ärligt? då måste jag nog köpa ett nummer :)



tack detsamma! :)

2009-09-14 @ 12:19:31
URL: http://crumbled.blogg.se/
Anonym

haft en bra dag? :)

2009-09-14 @ 17:51:18
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback