Go bananas


Eftersom att jag inte har något annat för mig så kör vi en frågestund, som det så fint kallas. Är lite sugen på att svara på era frågor. Fråga vad som helst, dock inte för privat. Go bananas!

Åsikter
moath

Hur många läsare har du varje dag? :)

När blev din blogg mer känd?

2010-04-30 @ 14:41:26
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Ellen

Hmm...



Vilken är din favorit smoothie? =D



Se ya tonight! <33

2010-04-30 @ 14:58:18
URL: http://lillburken.blogg.se/
Evelina

Vet du, eller har du någon tanke på vad du vill bli/jobba som när du blir stor som man säger?

2010-04-30 @ 15:09:45
URL: http://rockni.blogg.se/
Anonym

tjänar du pengar på bloggen?

bästa kompis?

favoritaffärer?

har du någon pojkvän?

fritidsintresen?

vilket gymnasium och linje vill du gå?

vad ska du göra i sommar?

2010-04-30 @ 15:10:18
Anonym

vilken är din bästa resa du någonsin gjort?

Vilka TV-program följer du?

Vilket är ditt favoritplagg?

När brukar du gå upp på en skolmorgon?

Vilket smink använder du dagligen?

Vad är ditt pinsammaste minne?

Vad är det dyraste i din garderob?

Har du några drömmar? vilka?

Favoritbok?

Favoritsmycke?

Hur mycket får du i månadspeng?

Hur mycket shoppar du för varje månad?



KRAM!!

2010-04-30 @ 17:03:53
anonym

var praoar du??

hur har du råd med alla dina kläder??



förresten är din blogg jätte bra!

2010-05-04 @ 20:48:40

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback