Skepp o'hoj



Efter mycket velande här hemma tog jag mig in till stan ändå. Träffade Ellen på tåget, så vi strosade runt i några affärer tillsammans! Köpte bland annat det ni ser ovan. En prickig volangtröja men guldig dragkedja bak från Zara för 179 kronor. Den randiga koftan med guldiga knappar kommer från Bik Bok och kostar 299 kronor. Perfekt till sommaren till ett par jeansshorts, slapp t-shirt och converse.

Åsikter
angelica

fina grejer!

2010-04-25 @ 13:53:29
URL: http://indianchief.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback