Christmas tradition


När vi slutat skolan 11.15, gick Astrid, jag och Vicke hem till mig för att käka och vara glada.

Hon heter Astrid och hon är sagolikt vacker.

Vi gick hem till Vicke och senare kom Ellen och Denise. Gjorde pepparkakshuset fint.

Efter middagen gjorde vi glögg.

Myste i soffan med glögg, och öppnade julklappar.
Det här var anledningen till att bloggen stod still igår. Jag och mina vänner firade Lilla Jul, något som har blivit av en tradition efter 4 år. Väldigt mysigt var det, med glögg, julklappar, Sex and the City, pepparkakshus och god middag. Mer sånt här i vardagen!

Åsikter
Astrid

Fan vad jag älskar dig! <3

2010-12-16 @ 20:27:21
URL: http://knaskalas.devote.se
Melina

så fina foton!

2010-12-17 @ 13:39:05
URL: http://mmelina.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback