Det här fick jag i julklapp


En väldigt mysig stickad halsduk i mörkgrönt.

I ett paket fann jag faktiskt en pippitröja!

Av mormor fick jag presentkort på Zara och av morbror från Åhléns och ett biokort.

Av min helt fantastiska moster fick jag Solsidan-boxen.

Från mami och papi fick jag denna fina mössa! Nu har jag en svart och en vit.

(Tycker om mössan).

Av lillan och mami fick jag lite bra smink.

Två snygga t-shirtar från Levi's (bytte en tröja till dessa två).
Fick en fråga om jag inte kunde visa vad jag fick i julklapp, så här har ni! Är väldigt glad över alla mina julklappar. Favoriten är mössan och tröjorna.

Åsikter
Lovisa

Hej Jullan! Vart är din pippi-tröja köpt? :) Jag försöker hitta en och det går väl sådär.. puss <3

2010-12-28 @ 20:30:09
Alicia

Letar sönder efter sånnadär mössor, vet du vart dom finns? Har bara hört att de finns på NK...men ingen annanstans. Puss <3

2010-12-29 @ 00:04:57
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Anonym

var köper man pippitröjaaaan??! :)

2010-12-29 @ 14:44:42

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback