Två frågor


1. Anledningen till att jag inte skriver vad jag fick i betyg är på grund av betygspress, som många ungdomar har. Jag själv skulle inte uppskatta att läsa om någons betyg, som kanske är mycket bättre än mina vilket kan leda till att jag känner mig dålig eller missnöjd. Betygen är något som jag håller för mig själv, men jag är väldigt nöjd med dem och det är huvudsaken!

2. Den frågan har jag fått många gånger. Mitt hus håller jag gärna så personligt som möjligt, men självklart kan ni få se lite detaljer i huset. Håll utkik under lovet!

Om ni undrar något, så är det bara att fråga i ett inlägg som de ovanstående har gjort. Kram!

Åsikter
matilda

Kan du inte börja lägga upp lite låtar på bloggen? Mer musik! :D

2010-12-23 @ 17:57:54
EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

GOD JUL önskar Sveriges Största Scene Core blogg! :D



Hoppas du får en riktig trevlig julafton! :D

2010-12-24 @ 00:33:40
URL: http://epicfaiil.se
Leia ♥

Önskar dig en God Jul! :D

2010-12-24 @ 11:23:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback