Det var min helg


Chillade i sängen.

Hade roligt.

Kom på något finurligt.

Bakade lite för tjocka pepparkakor.

Slog varandra med kaveln ett flertal gånger. Och skrattade för att det inte var med mening.

Gick luciatåg. Morgonsolen var väldigt fin.
En bra och mysig helg utan något plugg alls! De fina bilderna är tagna med Sallys kamera.

Åsikter
Anonym

Vadå kom på något finurligt, var denna grey inte redan uppfunnen!? ;) kiss my toe!

2010-12-14 @ 20:46:32
Jonna

Hon till höger på bild sex hade jättevackra ögon. :)

2010-12-15 @ 21:23:49

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback