Big black sky over my town


På tisdagen var jag med söta Clara. Vi satte oss på ett mysigt fik och pratade om allt möjligt. Traskade sedan runt i butiker ett tag i väntan på att bion skulle börja. Bion vi såg, "Somewhere", var nog den konstigaste och sämsta jag sett. Den hade ingen handling eller budskap så den rekommenderar jag inte. Efter bion åkte vi hem till Clara, åt thaimat, kollade på tv och även den fina filmen "Allt för min syster". Mycket trevlig kväll med oerhört trevlig och mysig tjej!

Idag har jag varit med finaste Tove. Vi tog tåget in till ett regnigt och blåsigt Stockholm där vi värmde oss på ett café på bibliotektsgatan. Längtade och planerade lite inför nästa sommar (jo tack, vi vet att det är 8 månader kvar). Annars kikade vi i butiker, pratade och skrattade ikapp. Bra människa.

Bara en kort sammanfattning om de två senaste dagarna. Nu blir det träning och sedan ska jag... typ sova. Hej med er.

Åsikter

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback