Smart val



Kändes fett kul att snöra på sig conversen imorse när termometerna visade plusgrader. Under mattelektionen började det regna/snöa. På lunchen kunde man se ett vitt täcke på marken om man tittade ut. Det fortsatte snöa under svenskalektionen. När skolan var slut gick jag hem med converse och fick blöta fötter. Och då kändes det inte så himla kul med converse längre.

Åsikter
Erika

Fin och intressant berättelse om din dag, tack för att du delade med dig! MVH Erika

2010-11-09 @ 16:42:26
emelie

Jag lyckades göra samma korkade val, inte världens smartaste kanske "/

2010-11-09 @ 17:05:55
URL: http://mlihs.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback