Dream on

Tumblr_l9l7z5wqw91qbr1zko1_500_large
Tumblr_l5tmwerhyw1qaltr7o1_500_large
Tumblr_l7mvhi4gho1qb95w9o1_500_large
Tumblr_lb8nehzn5a1qdvz8go1_500_large
Ibland vill jag bo såhär. I en takvåning på Manhattan, med stora ytor, lyxiga rum och en läcker pool där man kan ha poolparty med vänner. För att kunna åka ner i hissen och springa ut på 5th Avenue och shoppa på Bloomingdale's, Abercrombie & Fitch, Saks och Victoria's Secret.
Alla får drömma.

Åsikter
Isabelle

Men Julia, vad menar du med önskar? Det där är ju mitt hem och ja, du är såå välkommen. Jag har faktiskt ett extra rum som du kan få bo i om du vill. Men då är ända nackdelen att du möts av soluppgången varje morgon. Jag förstår om du inte orkar med det, men du är såå välkommen hit! Puss puss och kram kram ;) <3

2010-11-04 @ 19:02:48
Victoria

Är det okej om jag flyttar in hos dig då, och stannar där i...typ föralltid!? ;D

jag tror att bild nr2 är från shanghai, man ser pearltower genom fönstret, ganska nice! :D



Puss på dig min fina flicka! <3

2010-11-04 @ 19:04:35
URL: http://detailz.blogg.se/
Isabelle

Men Victoria, att du ens känner att du behöver fråga, det är bara att ta nästa flyg hit så kan du bo är också!

Puss världens bästa Victoria! :D <3

2010-11-05 @ 11:04:48

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback