Half of my heart





Gårkvällen var mysig, rolig och trevlig. Bra och hög musik, wok till middag, 2 kg godis, "Låt den rätte komma in", glada skratt, varm jacuzzi och tjejsnack för att sammanfatta hela kvällen i en mening. Söndagar borde innebära plugg, men istället har jag haft släkten här för att öppna paket och äta tårta. Något bättre. Vi hörs imorgon, då jag förhoppningsvis är piggare. Pussar.

Åsikter
issaaa

tihih så jävla najs igår ! puss på dig <3

2010-10-17 @ 22:11:00
moath

hihi, jag är med i låt den rätte komma in! :D

2010-10-17 @ 22:13:25
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback