Pics/Åre


Efter 7 timmars lång tågresa började vi närma oss Åre med fina fjäll och kall luft.

Först på schemat stod forsränning, vilket var sjukt roligt (och kallt)! Glada Tove på bilden.

Dag två bergsklättrade vi.

Såhär såg det ut när jag klättrade.

Mot kvällen gick vi ner till stranden där vi värmde oss vid brasan, sjöng och spelade gitarr.

Vicketick och jag (bild tagen av Tove).

Sista dagen sken solen varmt och alla var taggade för zipline.

Den svarta pricken på bilden är Astrid när hon åker.

Hemma efter tre grymma dagar i Åre med klassen. Jag hade aldrig varit där innan, men det var himla mysigt och fint. Vi gjorde minst 1 aktivitet/dag och alla dem var riktigt roliga, det fanns alltid någonting att se fram emot. Lyckad resa! Nu, efter alldeles för lite sömn, dunkande huvudvärk och frusen Julia ska jag snart bädda ner mig i sängen och försöka sova. Natti.

Åsikter
Erika

Gud vad bra att ni hade det roligt ;) Bara så du vet så liknar du Kenza SJUKT mkt på den där bilden bredvid Vicke!! Puss darlääng.

2010-09-05 @ 20:23:11
Melina

härliga foton :D verkar va en lyckad resa :)

2010-09-06 @ 16:25:19
URL: http://mmelina.se
Nathalie

I vilket program har du gjort din header? :)

2010-09-06 @ 17:09:42
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback