Thoughtful thoughts

Tumblr_ljc9wcgiw11qh50evo1_500_large
Tumblr_lj5ajgwmgy1qgj43go1_500_large
Tumblr_ljb2p0z4tr1qiiyklo1_500_large
Tumblr_lj3s9jevbg1qfn0zjo1_500_large
Vad tråkig blogg jag har, som aldrig uppdateras. Jag tycker att ni är fina som kikar in varje dag ändå. Fredag idag, förfärligt skönt med helg! Just nu tar jag det bara lugnt, men ska bort senare ikväll. Jag har tankar på att sluta blogga. Att ha en modeblogg är inget för mig fastän jag gillar kläder och mode och sånt. Det känns mer värt och personligare att skriva om mina tankar och känslor, om vem jag är egentligen. Men jag kanske får tillbaka blogglusten snart igen... Vi får se! Någon som vill inflika med sin åsikt?


Åsikter
Isabel

Sluta inte blogga! Däremot spelar det ingen roll vad den inriktar sig på, älskar bara din blogg helt enkelt! Älskar dig <3

2011-04-08 @ 21:16:09
URL: http://laviedenous.blogg.se/
Anonym

åå du måste ha kvar din blogg julia! strunt i mode, du kan bara skriva om vad du gör och så istället!

2011-04-09 @ 00:51:03
Astrid

Sv: Jag vet gumman. Jag blev både glad och ledsen för londongrejen! Mamma bokade utan vidare när hon förstod att inte vicke var på, och sa till mig såhär: "Ja men astrid, du får åka dit nu med oss å så kan du ju ta med dig dina vänner snart. Om du åker dit så vet du ju hur det är, hur man ska ta sig och en massa sådana viktiga saker! Dessutom ska du ju förmodligen sommarjobba i år, så du och tjejerna kanske kan åka någon gång i höst utan mig och lennart!"

Och det hade hon rätt i! Det kommer nya tillfällen! oh shit vad det kommer bli kul när vi åker ;D <3



Jag håller ärligt talat med dig om att byta "inriktning" på bloggen. Jag har tyckt om den mer på sista tiden när det inte varit så mycket fashion du vet :P Texter och känslor är minst lika viktiga!



Hörru vad jag älskar dig <3

2011-04-09 @ 10:34:08
URL: http://knaskalas.devote.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback