En dag i Romme


Två taggade snyggingar på bussen upp till Romme.

Sally, Denise, Vicke och jag i backen.

Tickan och jag i liften.
Några av mina iPhone-bilder från gårdagen, som var grym! Vi var ett taggat gäng längst bak i bussen påväg till Romme, och väl i backarna blev det ännu mer skratt, knasigheter, fikapauser och så skidåkning förstås. Nu ligger jag nerbäddad i sängen med trehundra täcken och en kylpåse på armbågen. Jag krockade nämligen med en tuffing på idrotten idag, så min arm är lite skadad så att säga. Men om det inte blir bättre så ska jag röntga armen för att kontrollera att det inte är något större problem. Vi hörs senare!

Åsikter
Astrid

Vem va biffen du krockade med XP



Iaf, nu är det min tur: Krya på dig så att säga ^^

Puss på dig honey <3

2011-02-18 @ 18:19:15
URL: http://knaskalas.devote.se
Erika

Men nuuuttis då <3 Krya på dig!

2011-02-19 @ 10:43:28

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback