Let's get lost in a fantasy world

Tumblr_lg0aoj8vmk1qgeasdo1_500_largeTumblr_lg0e5dfn541qegjzpo1_500_large
Tumblr_lg2iq3pod61qekhdlo1_500_large
Tumblr_lg2kcs4p4j1qec4r1o1_500_large
Sen sist vi sågs har jag:
♦ Varit i kyrkan för att gå på en kurs om lekmetodik.
♦ Varit sjuk
♦ Fått massage
♦ Pluggat
♦ Gjort grundskolans sista historiaprov - skönt!
♦ Gjort grundskolans sista kemiprov - underbart!

Fruktansvärd vecka, faktiskt. Jag klarar inte av att ha två stora prov dagarna efter varandra, och dessutom vara sjuk. Ligger nerbäddad i soffan med dunkande huvudvärk, svidande hals, röd näsa och ond rygg. Jag skulle egentligen ut ikväll för att träffa ett gäng i stan för att fira Jenny och Anna, men så blir det inte nu förstås... Ska försöka sova ett tag och sedan bli det mys med mami. Och så ska jag kanske blogga lite också, det enda jag orkar göra är nämligen att surfa runt på internet.

Åsikter
Anonym

kan du inte berätta lite om vilken skola och linje du tänker välja till gymnasiet? :)

2011-02-04 @ 18:26:51

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback