Början på tjugohundra10

JANUARI

Tyckte att stjärtlapp och pulka var en rolig sysselsättning under jullovet.

Gosade med katten.

Firade syster på Story Hotel restaurang.

Moster fick sitt andra barn och jag fick en väldigt fin kusin.
FEBRUARI

Lekte med min underbara kusin.

Började tycka om semlor något mer än vad jag gjort tidigare.

Låg extra länge i sängen på morgonen för att försöka glömma pluggsöndagarna.

Var på modevisning på Berns. Såg syrran på catwalken.
MARS

Gick långa promenader och tyckte att snön och solen var vackert tillsammans.

Fick inbjudan till VR Blog Awards.

Snön hade nästan smält bort och jag såg årets första krokusar i trädgården. Var lycklig.
APRIL

Hade en grym vecka i fjällen med min underbara vän.

Dansade, lyssnade på musik, åt mat med vänner en kväll hos Astrid.
Det var soligt ofta och jag gick ut just därför.

Älskade Stockholm för att det såg ut såhär i parkerna.

Praoade i två veckor på en agentur på Söder.
MAJ

Plåtades för Coop Forum och såg ut såhär efter en hel dag framför kameran.

Åkte till Kungsan med Vicke och såg de underbara blommorna på körsbärsträden.

Hade vårkonsert i kapellet med två fina klasser.

Klädde mig i klänning.
JUNI

Såg ut såhär en dag i staden.

Fick sommarlov en regnig dag men tog ändå på mig den blommiga långklänningen.

Hade två alldeles fantastiska veckor på konfirmationsläger med underbart folk.

Firade midsommar på Karlberg.

Badade och var glad varje dag.

Del 2 kommer troligtvis imorgon!

Åsikter
Astrid

Fett knas! Jag blir hetlt lyckligt pirrig bilderna! <3

2011-01-02 @ 15:18:16
URL: http://knaskalas.devote.se
Anonym

Fett knas! Jag blir hetlt lyckligt pirrig av domdär bilderna! <3

2011-01-02 @ 15:19:02
linnea

oj skicka fel.. Jo jag undrar bara om du har börjat tänka på balen och vad för klänning du ska ha? Själv är jag supertaggad och har några idéer, men undrar bara :) / Linnéa

2011-01-02 @ 16:10:46

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback