Nej förresten



Jag lägger ner nu. Att blogga är inte min grej längre, och särskilt inte under namnet fashionbyjulia. Det känns inte riktigt som jag, förstår ni. Om jag börjar skriva igen så kommer det vara mer för mig själv, som en dagbok mer än modeblogg. Tack så mycket för att ni har följt mig under dessa 3 år, ni är himla bra ska ni veta. Jag kommer inte ta bort bloggen med tanke på att jag vill kunna kolla tillbaka på allt, om jag får lust för det. Ha en fortsatt fin sommar, massa pussar!

Åsikter
jaag!

ÄR DU FAN SERIÖS? :( nääääee !



vet du, detta låter lite konstigt, men jag är en finsk flicka, och din blogg var den första bloggen jag började läsa.. sedan först hittade jag kenza, blodinbella osv..! Ibland läser jag bakåt i denna blogg och ja, jag kanske fäller en eller två tårar... jag vet, det låter konstigt men det är något så fint med din blogg ! :DD

2011-07-13 @ 18:34:19
Sofi

Åh va synd. Förstår självklart och respekterar helt ditt beslut men det är synd för din blogg är verkligen så sjukt grym. Dubble thumbs up all the way. Har så bra ändå! Kram

2011-07-13 @ 22:42:48
Anonym

neeej!

2011-07-15 @ 20:27:46
Sara

läget? :)

2011-08-16 @ 21:23:16
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Anna-Mimi

Va fiiina bilder du har på din blogg! :)

Kika gärna in på min blogg! :)

2011-08-27 @ 22:35:01
URL: http://annamimi.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback