Black Swan

Tumblr_lgudsmdccv1qfybwbo1_500_large
600_black-swan-036_large
Efa330b93fgadeyzs_19594_07e0cfec67_large
Loveorletdie_black_swan_natalie_portman_vincent_cassel5_large
Var med min underbaraste Astrid idag och såg premiären av Black Swan. Så himla bra film, men när den blev för läskig nöp jag mig fast i Astrids arm. Förutom att den var ganska obehaglig ibland (okej, ganska ofta..), var den även spännande, vacker och häftig. Natalie Portman är dessutom en förträfflig skådespelerska. Se den folket! Om ni vågar.

Åsikter

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback