Sun of a gun







Några bilder från i lördags. Började dagen med Ellen, Vicke och Astrid då vi arbetade lite på vårt skolprojekt. Men vi hann även med att njuta av solen, äta glass på Sergels torg och kika i några butiker. Mot kvällen mötte jag upp Isa och Sally. Vi skulle egentligen någonstans och träffa folk, men eftersom att det inte blev av så gick vi till Rice och knallade sedan vidare till bion där vi såg Min låtsasfru - fantastiskt rolig film! Vill förresten berätta för hela världen att jag har så himla fina vänner. Fastän de inte anstränger sig eller något, så gör de mig så jävla lycklig. Sånt gör livet värt att leva.

Åsikter
Tove

Jag såg dig på roslagsbanan i lördags påväg in till stan. Ville bara säga att jag älskar din blogg! Kändes lite konstigt att gå fram och avbryta när du satt där med dina vänner men du verkar vara en himla go tjej :) Kram!

2011-03-21 @ 18:59:01
Sally

haha åh nej! vilken ocharmig bild du la ut på mig ;) åh du är så himla bra min älskade vän! TAGGA SKÅNE!!!

2011-03-21 @ 20:28:18
URL: http://laviedenous.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback