Duktig

Idag har jag varit duktig. Jag har pluggat lite till och från under dagen, visats utomhus i solen hela tiden, vilat, gjort NO-läxan och nu ska jag äta middag och sedan kolla på Robinson.
Imorgon åker jag till landet och träffar favoriterna. Om det är lika fint väder som det var idag ska jag troligtvis bada i havet också. Repetera lite inför provet också.
Kram!


Bild från idag när jag var ute i solen och pluggade.

Åsikter
erika

Har också vart ute hela dagen, det har vart underbart varmt! :-D <3 Älskar dig! <3

2009-04-25 @ 19:50:11
URL: http://eejrika.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback