En dag full med shopping

Hej gorgeous!
Förlåt för att jag inte har bloggat under dagen, men jag har varit i stan hela dagen med mams och storasyster. Vad vi gjorde där? Vårshoppade såklart! I massor. Tog en riktigt god fika på NK och shoppade lite till. Den här dagen har varit hur mysig som helst. Ett par jeans, converse, solglasögon, skärp och ett slappt linne fick följa med hem. Helt klart nöjd med allting. Ni får självklart se bilder i nästa inlägg! Nu ska jag, mams och syster åka och hyra filmer till kvällen, så jag visar bilder när jag kommer hem. Ha det bra! Puss.


Åsikter
Tjej från Finland

Coolt! :-----))

2009-04-05 @ 09:58:18

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback