Taskig uppdatering

Det är så det blir när tiden går åt till plugg till prov och läxor. Jag tänker inte känna någon ångest över att jag inte bloggar lika mycket som jag gjorde förut, utan ni får bara vänja er vid att jag inte kommer hålla bloggen så himla mycket uppdaterad de kommande veckorna pga att skolan går före bloggen, och det är ju ganska självklart, eller hur? ;)
I alla fall, idag är det torsdag och helt okej dag i skolan. Inte lika jobbig som de vanliga torsdagarna brukar vara. När jag kom hem läste jag igenom sidorna till provet, och nu är det middag som gäller. Sen ska jag duscha, läsa svenska-boken och sova. Ha det bra!


Åsikter
Victoria

Gud vad lika saker vi ska göra, typ exakt samma! :)

Haha, SISTERS FOR LIFE! <3

2009-04-23 @ 19:05:07
URL: http://detailz.blogg.se/
Tjej från Finland

Ja, såklart skolan går före bloggen. Men jag är alltid så sugen på att läsa din blogg, men nu var det inte en rolig uppdatering. =(



Men gillar denna blogg mest! <3

2009-04-23 @ 19:08:46

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback