Tråkig start på påsklovet

Ja, åkte till centrum vid ungefär kvart i fyra men redan vid kvart i fem åkte jag hem. Hade ingen som helst shoppinglust, var trött och orkade inte ens prova någonting. Så nej, det blev ingen shopping för min del. Däremot såg jag ett par snygga slitna jeans på Gina som jag ska prova imorgon, de var perfekt slitna och slimmade enligt mig. Får se om jag får med mig någon också, inte så kul att gå själv och dessutom är det så roligt att umgås med vänner. Hade också tänkt köpa de klassiska conversen, men de ser verkligen ut som clownskor på mina fötter... smala och typ 3 meter långa. Så jag får se imorgon om det finns några bättre helt enkelt.
Ikväll blir det tv-kväll framför Talang 2009, lagom roligt. Bloggen kommer nog uppdateras flitigt eftersom kvällen kommer blir tråkig. Kram!


Åsikter
Denise

Svar: Gör jag? Jaha. (;

2009-04-03 @ 18:28:12
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/
Amanda

Jag ska också kolla på Talang 2009 :-)



Idag när jag var i täbbam orkade inte jag heller någonting. Jag orkade inte prova jeans, skinjacka eller något. Så det blir täby c imorgon också för mig!

<3puss

2009-04-03 @ 18:37:05
URL: http://kruumelur.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback