Dags för träning!

Hejsan!
Tack så mycket för alla grattis. När jag tittade på mobilen såg jag att jag hade fått en antal sms, tack så mycket allihopa. :-)
Som rubriken avslöjar är det dags för träning nu, kanske bloggar när jag kommer hem, annars ikväll.
Förresten, vad tycker ni om den nya designen? Jag tyckte det behövdes lite färg i bloggen, eftersom jag annars bara haft grått och svart. Så vad tycker ni, byta tillbaka eller ha denna?
Ha det bra.

Åsikter
Victoria

Den här var fin och väldigt rosa, hah ;)

Love you <3

2009-02-16 @ 20:38:16
URL: http://detailz.blogg.se/
hanna

åh grattis ! ja den här var fin :)

2009-02-17 @ 07:09:05
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma

rosa är fiint:)

2009-02-20 @ 15:27:17

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback