Onsdag

Hej bloggen. Idag var det skola som vanligt. Onsdagar är sköna, vi har bara fem lektioner på hela dagen. Till skillnad på fredagar, då vi har fem lektioner bara på förmiddagen! I alla fall, sista lektionen var bild där vi fick sluta några minuter tidigare så då gick jag hem (med Vicke) och nu sitter jag här och har nyss ätit mellis. Har inga läxor, vilket är väldigt skönt. Men jag ska göra lite matte (vet att jag inte kommer orka) eftersom jag inte fattar speciellt mycket. Det är diagnos på fredag och prov på torsdag nästa vecka.
Igår ploppade både nya FRIDA-tidningen och VeckoRevyn i brevlådan, så jag ska ta mig tid och softa medan jag läser dem. Lägger snart in en dagens. ;-)


Favvo-tidningarna.

Åsikter
Erika

Vi har inte heller några läxor, elr bara några få! Jätteskönt ju ;) <3

2009-02-04 @ 15:23:44
URL: http://eejrika.blogg.se/
emma

Vi har inga läxor till imorrn, men jag måste öva Matte som du .. !

2009-02-04 @ 19:50:28
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback