Bedtime Stories med Victoria

Hej bloggen! Hemma från en helt fantastiskt rolig dag. Victoria kom hit vid halv tre-tiden, och vi åkte direkt till centrum. Där kikade vi i affären, på kläder, skor och smink. Jag hittade lite småsaker som jag är nöjd med. Inte så speciella saker, men ändå. De får ni se i nästa inlägg!
Filmen som vi såg, Bedtimes Stories, var så himla gullig och rolig. Jag och Vicke har hittat vår nya favorit, hamstern Bugsy som var med i filmen var bara fööör söt! För er som inte sett bion, tycker jag den kan vara rolig att se. Jag rekommenderar den till er som har lite humor men ändå en skvätt allvarlighet i sig.


Hej, min nya älskling!

Åsikter
Ellen

Den verkar bra! :D



PUSSEN<33

2009-03-10 @ 16:49:34
URL: http://lillburken.blogg.se/
Victoria

I <3 Bugsy! haha (a)

2009-03-10 @ 18:31:26
URL: http://detailz.blogg.se/
emma

haha vilken sööt<3

2009-03-10 @ 19:40:20

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback