En tråkig tisdag

Hej! Jag är äntligen hemma från världens längsta, tråkigaste och segaste tisdag. What a day... inga som helst roliga lektioner och dessutom långa lektioner, vad sägs om det?
Jaja, nu är jag på bättre humör eftersom jag bara ska vara hemma och slappa, blogga, läsa ut min bok (ska vara utläst imorgon, börja läsa Julia!), träna och senare ikväll ska jag kolla på Desperate Housewives. Väldigt skön tisdags-eftermiddag. Okej, nu måste jag nog börja läsa... Vi ses lite senare, lägger in en dagens outfit snart. ;)

Åsikter
Erika

Läs ditt SMS, sego :-) <3

2009-03-24 @ 16:22:27
URL: http://eejrika.blogg.se/
emma

INGA läxor.. va sköönt :) <3

2009-03-24 @ 16:29:47
Anonym

sv: åh va bra :) tack

2009-03-24 @ 16:42:07
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback