Välgörenhetskonsert

Konserten i Vaxholm gick väldigt bra och det var kul att medverka + hjälpa barnen i Vitryssland (det är de som får pengarna). Innan konserten var jag med Astrid ett tag och när hon hade gjort sig i ordning så åkte vi till genrepet. Här bjuder jag på lite bilder!


Blev faktikst väldigt nöjd med frisyren, hihi.

Sötnosen på färjan.

Jag och Astrid.

Kram på dig bästis.

Sally. :-)

Sia är på bra humör!

Nästan hela tjejgänget, utom Sia som är fotograf.

Sen fick jag en röd blomma som belöning.

PS; Storasyster kom etta i pardisco i SM. Svensk mästare! Grattis, grattis!

Åsikter
Victoria

Ahhh, vad jag saknar er! <3

Jag ar i Kina nu och har det underbart! Jag har redan vart och shoppat massor men det ska bli mer idag...(a) Imorse gick vi upp tidigt och akte till Kinesiska muren, underbart haftigt. (men varmt!)

Sen har vi vart runt lite pa stan och atit pa olika restauranger.

Det ar allt vad jag kan skriva....ha det sa jattebra!

I LOVE YOU (halsa det till Astrid ocksa)



P.S. Jattesota bilder <3

2009-05-18 @ 07:55:39
URL: http://detailz.blogg.se/
linnea

fett fina ögon du hade på den där bilden när du höll i din blomma ! :)

2009-05-18 @ 21:02:53
URL: http://avander.devote.se
linnea

fett fina ögon du hade på den där bilden när du höll i din blomma ! :)

2009-05-18 @ 21:03:33
URL: http://avander.devote.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback