Höstens it-jacka



Om du letar efter en ny höstjacka ska du slå till på en fårskinnsjacka, enligt designers som bland annat DKNY, Helmut Lang, Acne, Hope och Burberry (bilder i collaget nedan från Burberry Prorsum kollektion). Själv tycker jag jackan är cool och ser dessutom riktigt skön och mysig ut. Men måste nog vänja mig vid tanken och låta hösten komma först. Om jag skulle haft på mig en skulle jag låta jackan sköta jobbet, matchat med ett par svarta jeans, läckra boots, snygga och många ringar och en mönstrad tröja. Vad tycker ni?


Åsikter
karoline

den är så fruktansvärt snygg! måste ha en sån :D

2010-08-04 @ 11:47:57
URL: http://karolinepersdotter.blogg.se/
Leia ♥

Tack! Ha en bra dag du med. :)

2010-08-04 @ 11:49:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback