Pics / photography


Min "lillasyster", "pappa" och "mamma".

"Min familj" och en del av fototeamet.

Fotografering in action.

Min "mamma".

"Storebror" och "pappa samt fotografen.

Köket vi fotograferade i.

Ungefär såhär såg jag ut efter plåtningen (hade ungefär fem olika frisyrer).
Det här har varit en jävligt bra dag. Åh vad det är roligt att få hår och make snyggt fixat och sedan ställa sig framför kameran. Vi tog ganska många bilder, som jag kanske lägger upp i bloggen när de har kommit ut. Plåtningen var en reklamplåtning för Coop Forum, för er som undrade. En bra dag som sagt! Nu är jag så trött att jag snart ska göra i ordning mig för sängen. Sov gott änglar.

Åsikter
Mina

Kan du inte lägga ut lite bilder på när du var med? Det skulle vara kul att se! Förresten var du jätte in i håret! ;)

Kram!

2010-05-13 @ 19:00:04
URL: http://destinyandfaith.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback