Världsbäst






Det här lovet har varit det bästa någonsin. Jag har gjort allt som får mig att må bra; varit med underbara vänner, badat i havet, njutit av solen, träffat fina kusiner, pussats, gått på roliga fester, skrattat galet mycket, haft mysiga tjejkvällar och lärt känna nya människor. Så himla fint alltihop! Bilderna är från igår då jag och några fantastiska tjejkompisar åkte in till stan och hängde i Humlegården och Kungsan. De två sista är på mina söta kusiner som jag lekte med i Hagaparken idag. Hoppas ni alla har haft det lika bra som jag detta lov! Love.


Åsikter

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback