One way or another


Vaknade upp vid 12-tiden och möttes av solstrålar som sken in i rummet. En timme senare åkte jag med familjen in till Vaxholm där vi strosade runt, njöt av vårkänslorna och käkade lunch på Vaxholms hotell. Mysig dag med mycket sol. Nu borde jag börja med plugget, men vi får se hur det blir med det... Ha det bra folket!

Åsikter
Victoria

Åh vad myys det låter! Ta med mig nästa gång i väskan eller nåt hihi :))



SV: Tack gullisss! <3 Nu blev jag lite förvirrad..hehe. Menade du idag eller imorgon!? :D Puss, love you.

2011-02-06 @ 18:25:11
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback