You're fucking perfect to me




Gårkvällen var bäst. Jag har aldrig haft så kul, aldrig sett en så bra bio, aldrig skrattat så mycket, aldrig fått så mycket blickar av främlingar som tycker att jag och mina vänner lever livet fullt ut, aldrig varit så lycklig mitt i vintern. Lite roliga stunder från igår:
1. Efter bion väntade vi utanför toaletten på Astrid. Plötsligt börjar Vicke låtsas prata i telefon med världens ljusaste röst och lekte lite överklassbrud, typ. Vi vek oss av skratt och var tvungna att sätta oss ner på golvet (i toalettkön, på biografen) för att inte dö. Några tjejer kommer fram och frågar lite chockade "Står ni i kö..?". Och så svarar jag "Nej, vi sitter i kö".
2. Vi pratade mycket om mat hela kvällen, och så går vi in på McDonald's och börjar prata om bantning har jag för mig. Så säger Ellen "Men hörrni, man kan ju banta-äta-banta-äta-banta-äta... Alltså typ varannan timme eller nåt!".
3. Astrid, Ellen och Vicke får för sig att jag ska sätta en liten mugg på huvudet för att dölja min pälsboll. Så med den sitter jag ett tag på McDonald's och sedan när jag går runt på stan. Jag får kommentarer som låter allt ifrån "Är hon dum i huvudet?" till "Hahaha vad skön tjej, det där kommer säkert bli nya modet", jag får blickar som undrar om jag är seriös eller om det kanske är en möhippa det handlar om, jag möts av folk som brister ut i garv.

BÄST! Jag älskar er kompisar. (P.S: Tyck gärna att vi har lite härlig humor sådär, men döm oss inte för att vi tycker om att ha jävligt kul och vara lite galna. Tack!)


Åsikter
izziiiii

haha sköna cheyeeer ! <3

2011-02-12 @ 16:11:33
Astrid

Bästa kvällen eeeeeever! Och bästa förklaringen till den! Måste göras om någon gång när man är sådär tröttflummig ^^

Älskar dig finis <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-12 @ 17:20:33
URL: http://knaskalas.devote.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback