This ship is sinking




Är vi så lika som alla säger att vi är?
Kan tyvärr inte bjuda på outfit- eller vardagsbilder eftersom att datorn inte vill ta emot dem... Några halvdana bilder på mami och mig poserande i webbkameran får ni i alla fall. Denna eftermiddagen har jag bara chillat, det är helt underbart att inte ha några prov att plugga till. Och så kommer kvällen fortsätta spenderas.

Åsikter
Mina

Gud så söta! Den sista var ni extremt lika på! Man ser att ni är släkt! Eller vad man nu säger, haha! Kram

2011-03-17 @ 20:40:54
URL: http://justindrewbieberandme.blogg.se/
Mina

P.S! Jag tycker att din mamma är väldigt lik Alice! Kom på det nu när jag kollade på bilderna! kram

2011-03-17 @ 20:41:51
URL: http://justindrewbieberandme.blogg.se/
Jonna

Ni är SJUKT lika! :)

2011-03-18 @ 20:20:10

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback