Vi ska bo bland molnen




Gårkvällen var så jävla bra!! Jag har fått en crush på Daniel Adams-Ray, han verkar vara världens gulligaste kille. Dessutom är hans låtar grymma. Det var jag, Sally, Isa, Gustav och Isak som bah körde järnet hela kvällen. Sen följde jag med Isa hem där vi såg en film innan vi somnade vid 2-tiden. Än en gång - BRA DANIEEEL!! Förresten, ni får gärna låna bilderna i inlägget men fråga innan ni tar de, och skriv även varifrån ni tog dem.


Åsikter
Matilda

Åh fan vad kul jag var också där :D han är underbar!

2011-03-31 @ 21:26:07
URL: http://maocho.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback