Kepsen


En ny huvudbonad. För er som hade önskemål att se mig utan smink - varsågod. För er som undrar vart jag redigerar mina bilder - i PhotoScape eller i Windows Fotogalleri.


Åsikter
emma

hej fin blogg!

vart har du köpt kepsen och va kostade den ? :D

2011-05-02 @ 21:21:50
Erika

Assså du är så jävla söt Juliaaaaa!!! Puss på dig Frykis

2011-05-03 @ 15:44:14
stephanie

Du borde ha köpt den i rosa också. den hade suttit jättebra på dig, speciellt nu i sommarn när man är solbränd!

2011-05-08 @ 22:47:20
URL: http://effo.devote.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback