Worth celebrating



Imorgon gör jag det allra sista högstadieprovet. Sen aldrig mer. Jag har inte börjat plugga än men what the hell, ingen ork finns ju längre kvar. Lärarna tycker att man ska "lägga i växel femtiotusensjuttioelva", och jag tycker att det är inte värt någonting. Annars då? När skolan slutade gjorde jag mig lite fin för att sedan åka iväg på Mattias studentmottagning där vi åt gott, skålade, minglade runt och myste. Jag vill också bli stor, gå ut skolan och känna mig fri. Fan vilken lycka han borde känna. Grattis Matte! ♥

Åsikter

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback