Q/A - mina egna bilder



Svar: Det var precis vad jag förklarade i detta inlägg. Anledningen till att jag inte kan bjuda på outfits eller bilder från min vardag, är för att datorn inte vill ta emot dem. Något fel på minneskortet antar jag. Men jag har tagit ett par bilder den senaste tiden (någon outfit och några stadsbilder), så jag ska på något sätt försöka överföra dem. Håller med dig om att det är mycket roligare att få se personliga bilder i en blogg, men nu vet du/ni min anledning. Kram!

Åsikter

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback